President of ZhCCI Mykhailov AndriyЗ великим задоволенням представляю Вам Житомирську торгово-промислову палату, яка розпочала свою історію наприкінці 1960-х років і є часткою системи Торгово-промислової палати України. Вона об’єднує підприємства та організації Житомирської області з метою сприяння розвитку національної економіки, створення сприятливих умов для підприємницької діяльності, розвитку зв’язків з діловим колами інших країн. Основне наше завдання полягає в сприянні розвитку національної економіки в цілому, і перш за все, становленню підприємства в регіоні.

 

Детальніше...Шановні панове!

prodazh-agrarnogo-pratsyuyuchogo-fermerskogo-gospodarstva-z-viroshchuvannya-perepeliv-v-zhitomirskomu-rajoni Пропонується до продажу фермерське господарство «Миколай», яке спеціалізується на вирощуванні перепелів для отримання яєць та м’яса   Господарство «Миколай» створене в 1998 р. та перейменовано з...
ukrajinsko-cheskij-biznes-forum      Дата: 11 лип 2023 р.   Час: 14:00-16:00 Співорганізаторами заходу виступають Торгово-промислова палата України, Посольство України у Чеській Республіці, Посольство Чехії в Україні та...
natsionalnij-proekt-rozvitok-biznes-sektoru-ukrajini Житомирська торгово-промислова палата долучилася до реалізації національного проекту "Розвиток бізнес-сектору України" ініційованого Івано-Франківською ТПП за підтримки Агенства США з міжнародного...
chyzhykov-interview-09-2021-ukrЧому вища освіта в Україні не гарантує високий рівень життя, але більшість все одно хоче отримати її. Чотири парадокси бідності українців. З початку березня, після послаблення карантинних обмежень,...
forum-gruz-ua21.05.2019 Завдяки цьому українські виробники імпортуватимуть сировину з Грузії, перероблятимуть її в Україні й експортуватимуть до ЄС з українськими сертифікатами походження з нульовою (або пільговою)...
sviato-vushuwankiВишиванка - це не просто орнамент, це символ єднання багатьох поколінь, єднає нас повагою, і любов'ю один до одного! Зі святом, дорогі...
evol-forum  13.03.2019  Посилення Палати як голосу бізнесу на місцях,  розширення  можливостіей в області експорту, зміцнення зв'язків із МСБ, активізація роботи з регіонами, органами влади і бізнес-асоціаціями...