Міша Мігдал - представник ТПП України в США
Уряд США оперативно реагує на проблеми пов'язані з розповсюдженням коронавірусу Covid-19 з метою стабілізації економічної і фінансової ситуації, а також в підтримку торгової політики. В США для українців завжди буде величезна кількість можливостей щодо експорту. Це найбагатший ринок в світі і для українські підприємців, він являє собою реальну можливість для зростання і розвитку бізнесу.
Деякі статистичні дані:
У 2019 році товарообіг між Україною та США становив 4.263 млн. дол.
Експорт української продукції до США у 2019 році становив 978,9 млн.дол.
Основні групи товарів експорту в США:
- сталь та метали (53,2% від загального експорту );
- вироби зі сталі та металів (16,2%);
- продукти з переробки овочів (3,6%);
- електромобілі (2,6%);
- жири і масла тваринного або рослинного походження (2,5%).
Металургійні продукти складають 70% від українського експорту в США , продукти сільсько господарського сектору та харчова промисловість приходяться на 9% .
Що має зробити український експортер, щоб в кінцевому підсумку завоювати ринок США?
Вихід на ринок США дає багато переваг. Українським експортерам слід провести дослідження, чи підходить їхній товар і чи можуть вони запропонувати конкурентні ціни . Багато виробників виходять на ринок США тому, що це престижно або тому, що це відкриває можливості для нових технологій.
Важливо знайти свою нішу. Це не так важливо чи маєте ви велику корпорацію або невеликий, середній бізнес. Зосередившись на своїй ніші, ви знайдете спосіб як вийти на ринок США. З точки зору ділових напрямків найбільш затребуваними є ІТ-сфера, енергетика, сільське господарство, інженерія, аерокосмічні та високі технології. Нещодавно зявилася потреба у текстильій промисловості , взутті , меблю та спортивного інвентаря.
Вам знадобяться партнери. Американські дистриб'ютори які спеціалазуються в своїй області будут для вас найбільш надійним партнерос. Ваш імпортер чи вантажна компанія, ймовірно, базуються в Україні . Деякі фірми використовують агентів для відвідування торгових виставок у США , зустрічей з клієнтами та для загальної реклами.
Ще одна важлива перешкода для бізнесу - це різні стандарти. Якщо ви продаєте свої продукти в в ЄС , це не означає , що вони будуть автоматично підходити для американського ринку. По- перше , вони мають пройти стандартизацію в США . Це необхідно , якщо ви хочете , продавати свої продукти під власною торговою маркою. В цьому контексті дещо простіше в галузі експорту сировинних матеріалів . Ваші продукти будуть потім забрендовані під американськими торговими марками.
Забовязання будуть розширені , коли ваші товари прибудуть від пунтку А до пункту Б . Вам потрібно зрозуміти, які правила застосовуються та скільки коштуватиме ваш товар, коли він прибуде до США . Важливо також пам’ятати, що США є федеральною країною . Федералінь закони можуть значно відрізнятися, особливо якщо ви імпортуєте товари що містять спирт.
Успіхів Вам , та тільки вперед!