м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Міша Мігдал: Глобальна торгівля під час пандемії

21.04.2020

Міша Мігдал - представник ТПП України в США




ЯК УКРАЇНСЬКІ ЕКСПОРТЕРИ МОЖУТЬ ПРОДОВЖУВАТИ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА РИНКУ США

Уряд США оперативно реагує  на проблеми пов'язані з розповсюдженням коронавірусу Covid-19 з метою стабілізації економічної і фінансової ситуації, а також в підтримку торгової політики. В США для українців завжди буде величезна кількість можливостей щодо експорту. Це найбагатший ринок в світі і для українські підприємців, він являє собою реальну можливість для зростання і розвитку бізнесу.

Деякі статистичні дані:

У 2019 році товарообіг між Україною та США становив 4.263 млн. дол. 

Експорт української продукції до США у 2019 році становив 978,9 млн.дол.

Основні групи товарів експорту в США:

- сталь та метали (53,2% від загального експорту );         

- вироби зі сталі та металів (16,2%);         

- продукти з переробки овочів  (3,6%);         

- електромобілі (2,6%);         

- жири і масла  тваринного або рослинного походження (2,5%).         

Металургійні продукти складають 70% від українського експорту  в США , продукти  сільсько господарського сектору та харчова промисловість приходяться на 9% .         

Що має зробити український експортер, щоб в кінцевому підсумку завоювати ринок США?

  • Чітко розумійте особливість та префернції вашого продукту на ринку США.

 Вихід на ринок США дає багато переваг. Українським експортерам слід провести дослідження, чи підходить їхній товар і чи можуть вони запропонувати конкурентні ціни . Багато виробників виходять на ринок США тому, що це престижно або тому, що це відкриває можливості для нових технологій.

  • Чи є ваш товар або послугаконкурентоспроможними ?

Важливо знайти свою нішу. Це не так важливо чи маєте ви велику корпорацію або невеликий, середній бізнес. Зосередившись на своїй ніші, ви знайдете спосіб як вийти на ринок США. З точки зору ділових напрямків найбільш затребуваними є ІТ-сфера, енергетика, сільське господарство, інженерія, аерокосмічні та високі технології. Нещодавно зявилася потреба у текстильій промисловості , взутті , меблю та спортивного інвентаря.

  • Знайдіть надійних партнерів

Вам знадобяться партнери. Американські дистриб'ютори які спеціалазуються в своїй області будут для вас найбільш надійним партнерос. Ваш імпортер чи вантажна компанія, ймовірно, базуються в Україні . Деякі фірми використовують агентів для відвідування торгових виставок у США , зустрічей з клієнтами та для загальної реклами.

  • Будьте гнучкими і терплячими

Ще одна важлива перешкода для бізнесу - це різні стандарти. Якщо ви продаєте свої продукти в в ЄС , це не означає , що вони будуть автоматично підходити для американського ринку. По- перше , вони мають пройти  стандартизацію в  США . Це необхідно , якщо ви хочете ,  продавати свої продукти під власною торговою маркою. В цьому контексті дещо простіше в галузі експорту сировинних матеріалів . Ваші продукти будуть потім  забрендовані під американськими торговими марками.

  • Розумійте свій ланцюжок поставок.

Забовязання  будуть розширені , коли ваші товари прибудуть від пунтку А до пункту Б . Вам потрібно зрозуміти, які правила застосовуються та скільки коштуватиме ваш товар, коли він прибуде до США . Важливо також пам’ятати, що США є федеральною країною . Федералінь закони можуть значно відрізнятися, особливо якщо ви імпортуєте товари що містять  спирт.

Успіхів Вам , та тільки вперед!


 

 

Анонси

Останні новини