(044) 584-28-24  
м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Практичний бізнес-лекторій для МСБ

27.10.2020

Дніпропетровська торгово-промислова палата продовжує сприяти розвитку малого та середнього бізнесу через надання освітніх послуг міжнародного рівня.

Протягом трьох днів, 22-24 жовтня, підприємці різних галузей отримували знання з тих напрямів, без яких неможливо розвивати свій бізнес. Юридичні питання, управління фінансами, маркетингова та експортна стратегії, ведення переговорів, інструменти SMM – онлайн бізнес-лекторій  надав можливість представникам МСБ опанувати необхідні інструменти для покращення ведення своєї справи.

Які задачі найважливіші для бізнесу саме зараз:                                                     
- вибудувати бізнес-модель;
- створити місію проєкту;
- навчитися знаходити додаткові джерела фінансування;
- розробити маркетингову стратегію;
- відкрити нові закордонні ринки;
- отримати навички ведення переговорів з потенційними партнерами;
- розпочати експорт товарів або послуг.

Як це зробити? Відповіді учасникам заходу надавали досвідчені у свої справі спікери.

Підприємці отримали юридичні поради – яку юридичну форму краще обрати і чому саме її, які недоліки і переваги мають різні форми господарювання та особливості оподаткування різних юридичних осіб, з чого складається процедура укладання договорів, з чого розпочати зовнішньоекономічну діяльність, як проводити юридичну перевірку контрагентів і оформлювати зовнішньоекономічні контракти.

Одне з найактуальніших питань для підприємців – як налагодити експорт своєї продукції. На заході учасники отримали алгоритм  виходу на міжнародні ринки. Що треба для цього зробити? Перш за все, треба відповісти для себе на такі питання – хто я, в якому я бізнесі, які в мене плани на міжнародні ринки? Треба оцінити свій експортний потенціал, визначити цільовий ринок, розробити експортний план, знайти партнерів, провести з ними переговори.

Правильно проводити переговори – ключове уміння для успішного розвитку бізнесу. Які існують основні стратегії переговорів, їх моделі  та основні параметри,  стереотипи щодо чоловіків і жінок на переговорах – таким питанням був присвячений ще один навчальний блок.

Ну і куди ж бізнесу без маркетингу? Аж нікуди. Будь-який бізнес починається з маркетингу. Вибір цільової аудиторії, методи її дослідження, аналіз конкурентів і контенту і, як результат, формулювання цінностної пропозиції для клієнта – такий набір маркетингових інструментів, які створюють основу бізнесу, також був наданий представникам МСБ, що прийняли участь у навчанні.

Сьогодні йде активний процес цифрової трансформації бізнесу. Це сучасна реалія і, якщо компанія до цих пір не почала таку трансформацію, їй доведеться бути в ролі наздоганяючого.  І неважливо, який у вас бізнес і в якій сфері ви працюєте. Раніше чи пізніше ви все одно запустите цей процес, навіть якщо вам зараз здається, що вашій компанії це зовсім не потрібно. І карантин такий тренд підтвердив. Він змусив компанії за місяць провести такі революційні цифрові зміни, на які у докорантинний період знадобилось би декілька років. Цифрова трансформація ніколи не закінчується, як не закінчується і технічний прогрес. Це подорож по дорозі, у якій немає кінця. Тому налаштуйтеся, що цей процес буде перманентним. Адже цифрова трансформація - не історія завтрашнього дня. У наші дні це вже історія про вчора, без якої важко буде завтра.

Цифрова трансформація покликана прискорити зростання бізнесу, зростання продажів товарів і послуг. Тому головним трендом сьогодення є діджиталізація бізнесу, впровадження digital-маркетингу, який використовує цифрові канали для залучення і утримання клієнтів. У цифровій маркетинг входять практично всі види інтернет-просування, в тому числі, й SMM. На навчанні у бізнес-лекторії чимала увага була присвячена питанню розвитку цифрових каналів для продажу, а також розвитку іміджу свого бізнесу в одній з найбільш популярних соціальних мереж Instagram. Стратегія та показники ефективності,  контент, аналіз інформації про підписників,  методи просування власного бренду – підприємці отримали лайфхак, який, без сумніву, стане у нагоді кожному.

«Ми дякуємо партнерам - Канадсько-українському проєкту підтримки торгівлі та інвестицій CUTIS і Українському центру сприяння інвестиціям та торгівлі за всебічну допомогу і підтримку нашої ініціативи з організації чергового освітнього заходу для бізнесу з актуальних питань, які турбують наших клієнтів», - зазначив віце-президент Дніпропетровської ТПП Сергій Кучерявенко і продовжив – «ми вже не один рік співпрацюємо з Канадою, з Канадсько-Українською торговою палатою, а безпосередньо з проєктом CUTIS, – 2 роки. За цей час багато чого зроблено у співпраці. Регіональний бізнес отримав чимало консультацій, допомоги  щодо організації експорту на канадський ринок. Завдяки допомозі наші підприємці зараз експортують у Канаду свою продукцію, наприклад, металопластикові вікна, надувні човни, преформи, модельні іграшки військової техніки. Сьогодні підприємці продовжують отримувати консультації щодо виходу на міжнародні ринки, а також можуть замовити інформацію, базу даних канадських підприємств з контактними даними безпосередньо тих осіб, які приймають відповідальні рішення. Наприкінці жовтня – початку листопада ми презентуємо нашім клієнтам нові послуги для експортерів. Це можливість отримання під заказ експортної довідки – аналітичного документа, який містить інформацію щодо експорту країни, регіону з розбивкою за категоріями та інше. А також вибірку потенційних партнерів».

Дніпропетровська торгово-промислова палата дякує за велику допомогу співорганізаторам, за цікаві доповіді – спікерам, за активну участь – бізнесу. Працюємо далі разом!

Анонси

Останні новини

Більше новин