м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

У КРТПП ОБГОВОРЮВАЛИ ЯК ЕФЕКТИВНО ЕКСПОРТУВАТИ ДО КАНАДИ

18.02.2019

Тренінг «Як експортувати до Канади», організований за підтримки КРТПП і канадсько-українського проекту з підтримки торгівлі та інвестицій CUTIS, проходив 6 лютого 2019 року в Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті. Захід відбувся в рамках серії тренінгів для малого та середнього бізнесу (МСБ) у регіонах.

«Після цього тренінгу ви не тільки будете знати більше особливостей з цієї теми, а й зможете отримувати подальші консультації в КРТПП – у нас є спеціалісти, які допоможуть вам і дадуть актуальну та точну інформацію з приводу просування вашого продукту на канадському ринку», – сказала в своїй вітальній промові президент Кіровоградської торгово-промислової палати Ірина Саєнко.

Головна мета заходу – розповісти бізнесу про перспективи експорту до Канади та нові можливості, які відкрила зона вільної торгівлі між Канадою та Україною (CUFTA).

У рамках зустрічі розглянуто такі питання, як специфіка канадського ринку та розробка експортної стратегії, особливості пошуку партнерів, тарифне та нетарифне регулювання експортних поставок до Канади, логістика, використання інструментів e-commerce та багато інших.

Зокрема, провідний спеціаліст відділу міжнародних зв’язків КРТПП Надія Пшенична розповіла про те, як знайти бізнес-партнера за допомогою інтернет-платформ і через організації з розвитку бізнесу в Канаді, дала поради щодо вибору та перевірки надійності ділового партнера, порушила теми усунення бар’єрів у торгівлі з Канадою та нетарифного регулювання при експорті до Канади.

Керівник НКП «Горизонт 2020» Тетяна Котенко ознайомила присутніх із темою тарифного регулювання при експорті: тарифною класифікацією товарів, основними правилами кодування товарів із митним тарифом Канади тощо.

Протягом семінару експерти й учасники зупинилися на особливостях роботи з партнерами Канади щодо експорту, огляді можливих каналів для пошуку експортних партнерів і конкретних рекомендаціях.

Також учасники дізналися від менеджера з координації розвитку проектів міжнародних продуктів ПАТ «Укрпошта» Вікторії Михайлової, що потрібно для організації B2C бізнес-моделі, які особливості експортування товарів поштою, їх митного оформлення в різних країнах. За її словами, в Україні є вся необхідна базова інфраструктура для Gross-Border e-commerce, який є глобальним трендом у світі.

Менеджер проекту СUTIS Костянтин Рижков наголосив: «Основною проблемою виходу підприємств на зовнішній ринок є недостатність інформації щодо цього ринку і саме в цьому ми можемо допомогти».  Він також відповів на запитання присутніх відносно підтримки в фінансуванні проектів, часткової компенсації витрат на участь українських підприємців у канадських виставках та інших переваг співробітництва з канадсько-українським проектом з підтримки торгівлі та інвестицій.

Особливим гостем на тренінгу став партнер Xtheta Management & Merchandising Ltd., офіційний партнер Shopify Євген Созанський, який розповів про особливості роботи із SHOPIFY START.

Після тренінгу учасники отримали максимально чітке бачення подальшого розвитку своїх підприємств, інформацію щодо можливостей підтримки бізнесу в експорті до Канади та важливі контакти, що допоможуть знайти партнерів у цій країні, а також ознайомились із новими трендами та тенденціями українсько-канадських відносин.

У 2019 році планується проведення багатьох заходів з експорту та просування товарів як на канадський, так і на інші ринки.

 

Анонси

Останні новини