Члени комітету також обговорили плани та завдання на 2018 рік і стан законодавчого забезпечення авіаційної галузі, перспективи розвитку повітряних перевезень та аеропортів України.
«У 2017 році було розглянуто низку питань і нормативно-правових актів, що регулюють авіаційну галузь, та запропоновано проекти змін до наказів № 337 щодо ставок аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» і № 433 щодо ставок аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України. Також напрацьовано проекти Авіаційних правил України «Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній» і Стратегії розвитку авіаційного транспорту та аеропортів України», – звітував голова комітету Євгеній Дихне.
Учасники засідання обговорили лист КП «Аеропорт Вінниця» щодо прийнятої постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2017 р. № 676 «Про затвердження Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації», яка набула чинності 20 грудня. В листі звертається увага на те, що для аеропортів із невеликим пасажиропотоком і як наслідок – прибутком від їх діяльності, витратами на утримання персоналу та аеродрому страхові платежі, передбачені постановою, є фінансово непосильними.
У ході обміну думками члени комітету звернули увагу на те, що ця постанова вплине не тільки на аеропорти, а й на інші компанії, задіяні в діяльності аеропорту. Вони прийняли рішення додатково вивчити питання страхування, що передбачено постановою № 676, й обговорити його ще раз на наступному засіданні.
Член комітету Олександр Шуляк порушив питання щодо проекту наказу Державіаслужби України про правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень. Присутні погодились, що дана сертифікація тільки ускладнює роботу і жодним чином не захищає права пасажирів, і домовились підготувати пропозиції для Державіаслужби на наступних засіданнях.
Теги: ТППУ, комітет, авіаційний комітет