м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Експорт – це коли ти представляєш не тільки свою продукцію, але й відкриваєш Україну для інших - Геннадій Чижиков

07.11.2019

Які нові пріоритети і можливості готує уряд України для бізнесу? Відповідь шукали у ТПП України, де відбулась зустріч із заступником міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – Торговим представником України Тарасом Качкою.

Під час розмови обговорювався актуальний стан, основні проблеми та перспективи торговельно-економічної й інвестиційної співпраці України. 

Відкриваючи захід, президент ТПП України Геннадій Чижиков розповів про основні проекти та плани Палати.

Так, згідно з аналізом експертів ТПП України, наразі одними з основних питань, що турбують вітчизняний бізнес, є відкриття для українських компаній нових можливостей в експорті  до ЄС; впровадження механізмів торговельного фінансування та кредитування; вдосконалення Експортної стратегії України; забезпечення захисту інтересів українських підприємств при укладанні угод про зони вільної торгівлі з іншими країнами.

 «Експорт – це коли ти представляєш не тільки свою продукцію, але й відкриваєш Україну для інших. Експорт – це можливості. Ми в ТПП України працюємо над просуванням інтересів українського бізнесу на зовнішні ринки. Визначальну увагу приділяємо розвитку експорту вітчизняних товарів і послуг як ключа до нових можливостей національної економіки. Обсяг експорту товарів за 9 місяців 2019 року вже збільшився порівняно з аналогічним періодом минулого року на 6,9 %. Здавалося б, цифра невелика: у грошовому еквіваленті це плюс 2,1 мільярда доларів США. Проте, впевнений, ми маємо не тільки надавати якісні послуги нашим підприємствам і разом із ними проходити шлях до нових країн, але і формувати перелік актуальних питань бізнесу. Саме тому ми постійно проводимо комунікацію з бізнесом як напряму, так і через регіональні палати», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.

Разом із  колегами з регіонів ТПП України формує пропозиції щодо вдосконалення Експортної стратегії України, а також прийняла рішення про заснування  робочої групи з питань створення зони вільної торгівлі з Туреччиною.

За словами Тараса Качки, свою місію на посаді він бачить у поліпшенні умов доступу української продукції на зовнішні ринки, збільшенні експорту товарів із доданою вартістю, інтеграції українських виробників у глобальні виробничі ланцюги.

Відповідаючи на запитання бізнес-спільноти, Тарас Качка повідомив, що його стратегія – збільшувати експорт номінально та покращувати його якість.

«Український бізнес дуже конкурентоспроможний. Це лякає багатьох іноземних держав. Наразі ми в пошуку свого місця у внутрішньому ринку ЄС. Реалізація реформ не можлива без взаємного визнання. Технічне регулювання – рушій виробничої кооперації. Інтеграція митниць і Угода АСАА перетворить Україну на привабливе місце для фабрик і заводів. Торгово-промислова палата – гольфстрім економічної діяльності, а Міністерство економіки – координуюча сила. Працюючи в синергії, ми точно досягнемо успіху»,  сказав заступник міністра Тарас Качка.

Заспокоюючи аграрний бізнес, який переймається через приєднання галузі до Міністерства економіки, Тарас Качка запевнив, що нинішній склад Міністерства є найбільш проаграрним в історії України, адже  5 із 8 заступників міністра економіки займаються аграрними питаннями на профільній основі. За його словами, на сьогодні єдиний спосіб захистити фермера – запровадження ринку землі, що допоможе у вирішенні низки актуальних проблем.

Тарас Качка також повідомив, що перемовини щодо ЗВТ Україна-Туреччина зайшли у глухий кут і потребують креативного підходу до ведення та порядку денного. Також заступник міністра назвав ТОП-3 діалогів листопада, на які Міністерство робить ставку. Це вже колишня Українсько-Американська рада з торгівлі і інвестицій та майбутні Комітет Асоціації Україна-ЄС,  аграрна і торговельна комісії Україна-Китай.

 Нагадаємо, Торгово-промислова палата України є платформою для формування бізнес-зв’язків і комунікацій між національним та зарубіжним бізнесом і владою.  Місія Торгово-промислової палати України  – створення та підтримка сприятливого середовища для ведення бізнесу в Україні і посилення міжнародної ділової співпраці «Україна-Світ». Мета – розвинутий і сильний вітчизняний бізнес.

Анонси

Останні новини

Більше новин