Світова криза, спричинена пандемією COVID-19, змінила правила гри на ринку. Багато бізнесів змушені переглядати або шукати нові бізнес-моделі.
Плануючи експортні продажі на іноземних ринках, потрібно знати як розподіляється товар, хто є основними гравцями та при яких умовах Ваші взаємовідносини з покупцем будуть більш прибутковими. Коли ви отримуєте більше переваг. Які ризики виникають?
Аналіз моделі виходу та каналів розподілу на ринку дозволить знайти рішення для збільшення продажів та підвищити прибутковість.
Запрошуємо долучитись до вебінару «Моделі виходу на ринок: як оцінити та обрати найбільш прибуткову» 24 червня, щоб зрозуміти які моделі виходу створюють переваги, як проаналізувати та знайти ефективну саме для вашого продукту, наявних ресурсів у компанії та наявної ситуації на ринку.
Дата: 24.06.2021 р.
Час: 10:00 – 12:10
ЦА: власники та керівники МСБ, що зацікавлені у виході на іноземні ринки; експортери потенційні та діючі.
Впродовж 2-х годин:
Тренер Галина Перепелиця:
Тільки для представників малого та середнього бізнесу.
Захід організований Чернігівською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.