м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Медовий онлайн-марафон ТПП України продемонстрував кращі кейси галузевих брендів

28.05.2020

Серія бесід із представниками малого медового бізнесу України, організованих комітетом підприємців АПК при ТПП України та компанією «Медові Брати» за підтримки українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), дозволила окреслити проблеми й сформувати конкретні пропозиції для подальшого розвитку галузі.

«Кращі бджолярі, медовари України на власному прикладі доводять, що невеличка сімейна медова компанія може бути успішною, із власним брендом, якісною та конкурентною продукцією на ринку із високою доданою вартістю. Майже 4 тисячі переглядів на ютуб-каналі ТПП України є підтвердженням вдало обраного формату спілкування: бізнес – влада – експерти – споживачі, із використанням сучасних засобів комунікацій, що вкрай важливо в умовах кризи й обмежень для бізнесу  в умовах карантину», –  коментує Олег Юхновський, голова комітету АПК при ТПП України.

Проблеми потрави бджіл, спрощення ведення бізнесу, реєстрації, зменшення вартості послуг, вдосконалення законодавства та приведення його до вимог ЄС  ті нагальні проблеми,  що потребують уваги, спільних зусиль і системної роботи для їх вирішення.

Тема доданої вартості у бджільництві, що наскрізь пройшла через усі ефіри,  ключова для галузі бджільництва.

«Це той шлях,  який нам необхідно пройти для формування конкурентного внутрішнього ринку меду, поступового переходу від аматорства у бджільництві до промислового виробництва й успішного бізнесу»,  сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.

Розуміння специфіки продукту, меду, напоїв, медових міксів забезпечує краще відстеження процесів виробництва, кращі гарантії якості, культуру споживання меду як харчового продукту, в першу чергу, а не тільки як природних ліків. Усе це сприятиме розвитку продажів меду на внутрішньому ринку й отриманню бджолярами гідної ціни за свою продукцію.

 

 

 

 

 

 

 

Анонси

Останні новини

Більше новин